To the Cyclades!! - Reisverslag uit Thessaloniki, Griekenland van Marielle - WaarBenJij.nu To the Cyclades!! - Reisverslag uit Thessaloniki, Griekenland van Marielle - WaarBenJij.nu

To the Cyclades!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marielle

31 Maart 2007 | Griekenland, Thessaloniki

Heey everyone!

Its Easter holiday here in Greece, so that means 2 weeks off! Easter is the most important celebration of the year here. A few people in Matsi have left already to visit their homes for a while, and others left to go travel. I'm leaving tomorrow night with Mieke en Levinia to go to the Cyclades! To save some money, we bought a tent today so we can camp there, becoz hostels are really expensive. I hope I will survive, coz the people who know me, know that im not really a fan of tents...
Maybe I will leave a message on my site sometime during our trip and otherwise when Im back, with a lot of beautiful jealous-making photos ;)

Yassas!!!

• 03 April 2007 - 02:37

Levien:

Marie opstaan!
    we pakken nu de boot!!!

xxxx

• 03 April 2007 - 02:42

MiekaGlieka:

Kalimera!!! ik ga je nu uit bed halen kleine marie!

• 04 April 2007 - 12:31

Madelèn:

leuke verslagen, de tijd van je leven? groeten, fijne "paas"dagen

• 06 April 2007 - 21:41

Sebastiaan:

Nou kijk is aan... je hebt niet eens mijn hulp meer nodig om ervoor te zorgen dat mensen denken dat je vrienden hebt... Volgens mij heb je nu al actual vrienden :P
    Gefeliciteerd meid!

Nouja ik hoop dat je lekker aan het eiland-hoppen bent geslagen en dat je niet op het nieuws hebt gezien van die boot die om is geslagen want dan zit je natuurlijk niet meer zo lekker in je bootje.

Ik ben ondertussen weer aan het leren gegaan, want ik begin binnenkort op de airbus. 2mei... het begin van het einde...
    Jaja dat gaat snel hee nouja das eigenlijk alles wat ik te vertellen heb, dus ik zeg doei! Ben wel heel benieuwd naar je jaloers-makende foto's... Je weet dat ik niet zo snel jaloers ben te krijgen dus succes... xxx Sebastiaan

• 16 April 2007 - 17:25

Eline:

he meissie
    it's not fair
    jij nu een beedje luieren en ik hard leren :)

staan heel veel leuke foto's op
    veel plezier verder he

doeg doeg

• 20 April 2007 - 14:49

Ruud:

Ha die Marielle!

Leuk te lezen, en ook te zien, dat ook jij je uitstekend vermaakt gedurende je exchange. Wensw je nog een top tijd toe!

Vele groetjes uit dat enge land..:))

• 21 April 2007 - 19:36

Anouk:

hee marielle!!
    ik lees trouw jullie weblogs, maar laat niet altijd een berichtje achter! klinkt superleuk allemaal, ben jaloers:)! heel veel plezier nog !! x anouk